Mukaddes55 benim kızım kışın alerjiden gözleri şişti bende çok kötüydüm bulantılarım vardı gittik orya hepsi suratsız kocaelinin allahı biz olmuşuz biz olmasak bu hastalar ne yapar hepsini ses kaydına alıp önce sağlık bakanlığına somra cimere şikayet ettim hastaneden kavga ederek çıktık başhekime başhekim şikayeti geri çekmemizi söyledi özür diledi çekmedim görevden alınmış doktor çok saçma yani sıkıldıysan yapma bu işi kimse hastanelere keyfi gitmiyor