Zehraeminesimay Kızlar 39+1 haftalık hamileyim akşamdan beri sancım var vajinama baskı var sürekli tuvaletim varmış gibi arada böyle sanki elektrik çarpıyor vajinama çok keskin bir ağrı oluyor adet olacakmisim gibi ama cogalmiyor ağrılar ne yapabilirim
--Edanur- Zehraeminesimay sancı kabızlık sancısı gibi geliyorsa geliyor bebiş ama normal düşünüyorsan sıklaşana kadar evde kal çatı muanesi insanı mahvediyor
Esila_m Zehraeminesimay Bizde 38+1 olduk benimde aynı senin gibi alt bölgeme baskı oluyor ve popomda hissediyorum sancılarım oluyor bizim kız olduğu için erken gelir diye bekliyoruz ama yalancı sancılar bunlar 5 dakikada bir olursa git bence hastaneye ya da dayanamazsan😊
yagmr35 Zehraeminesimay canım ilk önce saglıkla kucagına al bebişini ❤ sonrasında ılık bir duş al güzelce dınlen eğer ağrı geçerse yalancı sancıdır. Ama bebek bir kenarda toplanıp sancı gelıyor ve geçiyorsa dakika tutabılırsın ona göre hastaneye gidebilirsin
Zehraeminesimay --Edanur- ben bir hafta önce oldum çatı muayenesi açıklık yoktu rahim ağzı yumuşamış sadece evet büyük tuvaletim varmış gibi ama yok şuan geçti iyiyim ama bir daha gelirse saat tutacam artık
Zehraeminesimay Esila_m bizimki de kız 35 haftalıkken kanala girmiş doğum her an başlayabilir dediler rahim ağzı yumuşamış dediler hep sancı ile gittim yalancı sancılar deyip geri geldim o yüzden ayırt edemiyorum artık şuan hiç bir ağrım yok sanki o ağrıları ben çekmemişim gibi
Esila_m Zehraeminesimay Rabbim hepimize kolaylık versin inş sağ salim bebeğimizin ve kendi canımız kurtulsun 💗🤰🏻🐣