Arzumkartall Yeşil sarı akıntım var onun için kullanmamı istedi doktorda hafif kaşıntı ve yanma var yaptıktan sonrada akıntım arttı normal mi kullanan var mı daha önce zaten yumuşacık içi ilaç dolu bi fitil
Aysakyld Ben kullandım akıntı çok normal benimde arttı ve iyileşti çok şükür akıntım hiç yok denecek kadar az artık o da normal gebelikten dolayı. Bide kremini vermişti bana ikisi çok iyi geldi bana benim fena bir akıntım vardi kullanmadan önce
kubrakaracam Aysakyld fitil ve kremi aynı anda mı kullandınız acaba yoksa fitil bitince kremi mi veya başka şekilde mi?