AleynaKaynar Kızlar 7 haftalık hamileyim bikaç gündür yorucu geçiyor günlerim (ağır hareket yapmıyorum) ama bugün akşama doğru kasık ağrılarım baya arttı zonklama tarzında bunun büyümeyle alakası varmıdır?
asellim143_ AleynaKaynar bnde yeni hamileyim dün çok ağrım vardı sanki bobreklerimden kasıklarıma kadar ağrı vuruyordu şükür bugün gectu
vilanelle Tamammyeterr progesteron hormonu artıyor bu da gaz yapıyo, rahim de büyüyo falan.. gaz sancısı normal ama cidden zorluyo
Esmasin Benimde bu dönemler ağrım çok olurdu kasıklarda ve belde dinlen canım dayanamayacak ağrın olursa acile git ben öyle yapıyordum ağrı kesici serum bağlıyorlardı bir nebze iyi geliyordu içini ferah tut ama normal bu haftalarda ♥️
Tugce6357 Bende 6 haftalığım ve dünden beri kasık ve bel kısmım ağrıyordu. Hafif bi kanama olmuş aşırı tedirgin oldum. Koyu renkli değil ama paniklememe sebep oldu.