Vandb Arkadaslar dogumdan once kullanmaya baslayan varmi bazi yerlerde dogum oncesinde kullananlar oldugu yazilmis ne kadar once baslamak lazim
Dimple23 Vandb doğuma 1 ay kala bende başlamayı düşğnüyorum daha önceki lohusalıklarımda çok çektim meme çatlağından
Minikveanne Vandb arkadaşım 1ay önce kullanmaya başlamış ve emzirirken sıkıntı çekmedim dedi bende kullanmaya başladım 36.haftada
Fatossngr Bana da hametan diye bir krem yazdı hemşirem fakat Doğuma 3 ay var tam olarak nasıl kullanıldığını bilmiyorum sorup başlamayı düşünüyorum 🤔
Mucizemgeliyor86 Vandb ben kullanıyorum bir aydır doktorumun tavsiyesi ile , 32 haftalığım daha. Emzirirken acı çekme , siyah bölgeyi sıkmadan sür dedi
Gamzeciks Vandb benimde kuzenim 2 hamileliğinde de doğum öncesi 1-2 ay önceden sürmeye başlamış. Emzirirken hiç yara olmadı demişti. Bende öyle yapacağım.