@Otuzarti3
O postta uzun uzun yazmak istemedim posta salçayı olmayayım diye buraya yazıyorum ikimizin göreceği şekilde
Patlıcanı soyuyorum soymayanda var size bağlı sonra doğruyorum sonra patatesleri soyup küp küp doğruyorum ama cok küçük değil küçük olunca eziliyor çok büyük olunca da pişmiyor neyse sonra kırmızı biberle yeşil biber doğruyorum soğanı da tabi sonra soğanla salçayı kavuruyorum biraz sonra patatesi patlıcanı ve biberleri atıyorum sarımsak rendeliyorum öyle karıştırıyorum biraz sonra su ekliyorum sonra tuz karabiber kekik atıyorum kapatıyorum kapağını ara ara bakıyorum malzemeler yumuşayıncaya kapatıyorum bu kadar 😊😊😊