YyyyYasemin Mihribanmuharrem benim adetten 10 gün önce çıktı ve hala aynı daha da şişmeye devam ediyo eşime diyorum bebek kaynaklı çıkıyor inanmıyo bana daha çocuk parmak kadar yok iftira atma bebeğe diyo🤣🤣🤣8+1iz
Zeynepneslihan Mihribanmuharrem iç karnınız küçüktür ben de ilk kızım da dev gibi oldum bu gebeliğimde aynı iki aylıkken beş aylık mı diyorlardı. Ben yemek yeyim su içeyim karnım hemen şişer.
Sevl Benimde erken çıkıyor hemen belli ediyor kendini adet olmuyoz ve gaz şişkinliği bebek büyüdükçe yerini alacak tabiki 😂
myangelson Pelinytm aynen bağırsaklar yavaş çalışmaya başlıyor gaz birikiyor iyice 🥲 bir de sabah daha az olup akşamları daha çok olursa o da gaz oluyor çünkü bebek olduğu zaman sabah küçük akşam büyük olmuyor hep aynı oluyor 😅
Pelinytm myangelson evett öyleydi şimdi sabah aynı akşam aynı 🤭😂 hareketlerini hissetmeyi bekliyorum artık 🥲
myangelson Pelinytm hayırlısıyla hissedersin yakında 😊 ilk hamileliğimde 16-17 gibi hissetmiştim sanırım
anneolmakneguzel_ Mihribanmuharrem çıkar sonra iner, başta şişkinlik oluyor.. Çıksada bsy olmaz hamile gobekleri çok guzeeeeeel
DuruDefne_mommy Mihribanmuharrem başlarda çok çıkıyor şişkinlik ve gazdan dolayı birde adet olamıyoruz onunda etkisi var sonra düzeliyor ama benim inmişti sonradan şuan 18 hafta anca anca belli oluyor