Nnazli1996 Arkdaslar bebek odası takimi aldınız mı fiyatalri nasil bazaarda baya büyük olduğunu duydum gidilmeye değermi acaba
BaharAytekin Nnazli1996 haramıdere diilde bıkaç durak once var toruıma daha yakın olan eskdji var mustakemal duragında ordan boobebekten aldık. Haramıdere eskdjiden bebek arabasyla halı aldık. Ama boobebek onerırım sıze yakın orayada bakabılırsnz
Nnazli1996 BaharAytekin teşekkür ederim ya bilgi verdgniz için oda takimi almaya dusnuyorum orayı herkez söylüyor git diye uygun baya diye ondan boşuna gidemeyim dedim anadolu yakasindan gidecem bide
BaharAytekin Nnazli1996 anadolu yakasından gelecek bı fıyat bence yok bende pendık tarafında benzer urınler gormustm ama uzak die bakamamıstm bence o taraflardada olabilir ama ocınde kalmasın bak istersen genede etkılemım
BaharAytekin OmurDerman yanı daha bebegım dogmadı benmki babyone ama sorumsuz gelıp kurdular hee görende cok begenıyor sağlamda duruyor devamını 1 ay snra test edicem🤣
OmurDerman BaharAytekin biz de mobilyadan memnun kaldık yalnız fabrikadan kurulum için gelen iki kişi çok patavatsız ve kabalardı... orda işini iyi şekilde yapıp güleryüzüyle satış yapmaya çalışan insanların emeklerine yazık oluyor diye düşündük 😒
BaharAytekin OmurDerman ala ala bize gelende baya kıbardı ama malesef ısını layıgıyla yapmayan cokca ınsan var keske olmasa🙏
BaharAytekin Bizzzz biz aralık ayında aldık kdv ındrmı falan vardı bırde buyumeyen besık sectık 3450 ye aldık,3 kapaklı dolap, şifonyer, beşik, yatak ve uyku seti hediyeydi. Ha bırde sepet besık aldık ozmn kampanya vardı erkenden almıstık
Bizzzz Yılbaşından 3 gün önce gitmiştik fiyatlar normalde orda uygun olur ama çok pahalıydıııı 🤦🏻♀️ Yine de bakmakta fayda var
Bizzzz Ben İnstagramdan noktabebek mağazası var oradan bakıyorum almayı planlıyorum bi 5 aylık olalım da Allah’ın izniyle cinsiyette belli değil daha ama bu dediğim sayfada bebek arabası falan hepsi içinde 4.100 ₺
Nnazli1996 Bizzzz nokta bebe aynen bnde baktim orasida iyi aklında bulunsun bide erol mobilya var orasida uygun