Kızlar 37+0 da doktora gittim normalde 10 temmuza sezeryan günü vermişti. Fakat nstde sancım cıktı doktor alttan bakıcam açıklık varsa alabilirim vs dedi sonra baktı açıklık yok sancım olursa cuma olmazsa pzt gel dedi. Pazartesi tam 38 oluyor. Yalnız benim dünden beri özelşikle bugun artan bel ağrım var ara ara karnım da ağrıypr ve hamileliğin başından beri olan kabızlıgım geçti afedersiniz. Bunlar dogum belirtisi mi hiç acile gitmedim ama ihmal etmek istemiyorum gece bel agrım ve sancım artarsa gitmeyi düsünüyorum son zamanlar dikkat etmek lazım diye, tecrübeli anneler fikir versin lütfen