Kızlar 17+2 haftalık gebeyim test verdim değer referans dışı diyor referans aralığı 0-5,8 IU/ml diyor değer 22,6 IU/ml bilen yada anlayan var mı Google’dan baktım bebekte karaciğer kanseri falan baya şey yazıyor korktum size sormak istedim bilen varsa yardımcı olur musunuz Google inanmamak gerekiyor tabi ama doktoruma yarın sorucam yarına kadar da bekleyemedim