Nuryaula Kızlar ikinci gebeliğim perşembe günü kontrolüm var. Doktor sezaryen günü verir mi ? Yoksa daha erken mi
Minnakpopus Nuryaula verir büyük ihtimalle. Bana daha önceden aşağı yukarı bir tarih verdi doktorum. Ancak yarın randevum var artık doğum için bazı tahliller isteyecek ve netleşecek tarihi nasipse.
3_bebelianne Nuryaula 38hafta sonra alalım dedi bana risk yok sancı yok 36haftaya az kaldı haftaya 37olacağım muayene var bakalım
Basakparlar Nuryaula 37+4’te 38+0 için ameliyat günü verildi diyabetliyim ve ilk gebeliğim devlet takipliyim.
Nuryaula Minnakpopus bana hep ayın 20 si dedi ama gebeliğin başlarında bakalım ne diyecek heyecanla bekliyorum
kubrarsn Nuryaula teşekkür ederim seninde bebişin sağlıkla gelir inşallah 🫶🏼 Evet, uykusuzluk her gün var nerdeyse
Minnakpopus Nuryaula 18 temmuzda karar kıldık biz nasipse 39.haftamda🫣 darısı sizin başınıza inşallah 😍
melsaanne Nuryaula 38 - 39 gibi alıyorlar diye biliyorum ama sağlık durumunuza da bağlı belki verebilirler devlet takipli misiniz
Minikeller38 Nuryaula 27 haftalıgım doktorum sıkıntısız böyle giderse 38.39 gibi alırız dedi ilk oğlumda 38+3 te doğdu planlı sezeryanla 🥹🌸