Melikekrky 8 aylık bebegım var 3 aydır adet görüyorum geçen ay biraz gecıktım oldum ama şuan olmadım hala emziriyorum ama hamilelik testi falan hiçbir şey yapmadım acaba benim gibi olanlar varmı siz ne yaptınız
Mihrasina_ Melikekrky benim arkadaşım da emzirirken hamile kaldı yani olabiliyor adeti düzensizdi tam oturmamıştı ama yinede kalmış bi test ver bence korunmuyorsanız tabi
Busranur_mnts Melikekrky hormonlsrın heöen düzene girmemesi normal prezervatifle korunuyorsanız endişelenme