269522 ayyy maşallahhh ya ne kadar şanslısınız🧿🧿inşallah bende sizin gibi hiç kilo almadan geçirebilirim süreci,gerçekten çook zor çokk bazen insan delricek gibi oluor :(( ama tek kalması ilerde pisman olur gibi :( insallah saglıkla doğsun bebişiniz, saglık ve huzur icinde büyüsünler🙂Allah yardımcmz olsn🙂↕️