Falan Uyuttuktan sonra emziği ağzından almazsam ne gibi problemler olur ilerde ? Tecrübeli birinden fikir almak istiyorum.Bir de bebeğin yatış pozisyonu hakkında .
Nazlimom Falan 2,5 yaşına kdr emzik emdi uyurken de çıkartmadım ağzından bi sıkıntı olmadi bizde kendiliğinden bazen atıyordu emziği
Nurayozturk Falan 3 buçuk yaşına kadar emzik emdi. Gece kendiliğinden ağzından düşüyordu. Daha küçük aylarında yan yatırdım büyüdükçe kendisi ayarlıyordu.