dedimolabilirrr ada_91 1 kupayı geçmemeli dedi doktorum. Ama çikolata, çay bunların içinde de kafein var dikkatli tüketilmeli bilginiz olsun 🙈 ben günde bir tane soğuk kahve içiyorum. Malesef en sevdiğim Türk kahvesinden hala tiksiniyorum..