tanyawon kızım tam 3 yaşındayken kardeşi doğdu. İlk dönem çok zordu gerçekten küçük devamlı ağlıyor büyğk bir şey istiyor başkası yapsa bile annem gelsin diyor delirecektim uykusuzluktan. Şimdi küçük 2 aylık biraz düzene girdi ya da bu düzensizliğe alıştık ama kardeş olması çok güzel bir şey . Ha birde hâlâ çok uykusuzum dün gece 5 10 dk şeklinde toplam 2 saat anca uyumuşumdur ondan önceki gece 1 saat uyuyamadım mesela ama Allah bir kolaylığını veriyor bir şekilde geçiyor günler. Büyüdüklerinde birlikte oyun oynadıklarında rahat edeceğim inşallah