Merhabalar 32+1de çalışabilir raporu almıştım şimdi 36. Haftadayım iş ağır geldiği için çalışamaz raporu almak istedim doktor bana 32. Haftadaki aldığım raporu iptal edip iznimi 36 haftadan başlattığını bugünden sonra izinlisin dedi anlamıyorum 32 de aldığım rapor e devlette gözükmüyor 36 haftada ki rapor gözüküyor 32 den 36 a ya kadar ki süre doğum sonrasına aktarılacak mı yok hak kaybı mı olacak anlamadım ne yapmam lazım