Tsh değerim 3 çıktı sağlık ocaklarında sanırım bir tık fazla çıkıyormuş sonuçlar doktorum tiroid ultrasonu istedi gebelerde bu değerin 2.50 altında istiyoruz zeka geriliğine sebep olur dedi ilaç başlatabilirlermiş ama en yüksek referansta 4.60 böyle bir durum yaşayan varmı bu doktora pek güvenim yoktu başka bir doktorla anlaştık kendiside çok sevdiğim takip ettiğim normal yollardan ilerleyen bir doktor kesinlikle gerek yok dedi ikilemde kaldım