Sinemmmm Evet kizlar cok zor bir süreçten geçip sonunda RABBİM de bize bir evlat nasip etti çok şükür bugün nasipse 16.00 gibi sezaryanla oğluma kavuşacağım dualarınızı eksik etmeyin olur mu Rabbim isteyen herkese nasip etsin