koza08 esra0395 benim kanama alanım vardı o yüzden düşük olmuştu. Ona istinaden doktorum orzax 7in balance verdi. Multivitamin folik asitli. Gebeliğe kadar onu kullandım.
YyyyYasemin esra0395 bana reGenensis max verdiler içinde folik asitte var ve şuan hamileyim hala onu kullanıyorum bitmeye yakın hatta tekrar alıcam yani 3 aydır kullanıyorum