Fraublt-31111 Kızlar 4. Haftada lekem geldi 8. Hafta geldi 9.10 ve şimdiye kadar böyle ara ara küçük peçeteye sildikçe geliyor pembe ip gibi bazen parçalı ama çok değil doktora kaç defa gittim bebek iyi normal diyor başına böyle durum gelen var mı
defnosunannesi_ Fraublt-31111 banada ara ara lekelnme ye normal demişti bebeğin etrafina fln da bakıyorlar ya Protestan verir büyük ihtimal ,benimkisi ilerleyen haftalarda yoğunlaştı ama onun sebebini bulmaya çalışıyorlar
Ozzz41 Fraublt-31111 8. Haftadan beri lekelenmem var 12. Haftadayım hala geçmedi peçeteye geliyor bazen de günlük pede kadar akıntı halinde geliyor. 8. Haftada 2 yoğun kanama yaşadım ondan sonra geçmek bilmeyen bi lekelenmem var pazartesi doktor randevusu var bakalım bişi yapabilecekler mi
Fraublt-31111 defnosunannesi_ Bende fitil kullanıyorum acaba ondan mı geliyor yurtdışında yaşıyorum ama hiç birşey demiyorlar normal diyorlar bebek iyi diyorlar kanama alanında yok diyorlar acaba eski kan geliyor
Ozzz41 Sevl inanır mısınız asla su içemiyorum midem almıyor artık normalde de içmiyordum da simdi hamilelikte hiç yani 2 bardak ancaa😏
Sevl Ozzz41 aaa bebek içinn çok önemlii su lütfen bebeğiniz için için kanama alanından kaynaklı kanamanız varsa kanama alanının hızlı iyileşmesini sağlayacaktır
Ozzz41 Sevl evet çok önemli biliyorumm kanama alanı kese etrafında yoktu ama bilmiyorum 🤷🏻♀️ içmemeye çalışacağım