Esrakrc Kızlar 3 gün önce test yaptım silikti adetimden 3 gün geçti. Şuan pembemsi akıntı geldi yerleşme kanaması mıdır. İki kez kimyasal oldum onlarda direk kahve yoğun kanama oldu adet