Leontiine Kızlar selam ben senelerdir çalışıyordum ama istifa ettim. Şu an hamileyim sadece eşim çalışıyor. Yararlanabileceğimiz yardımlar var mı? Nasıl başvurabilirim, şartlar nelerdir?
deletedmom43191 Leontiine gebeyken bi yardım alamazsin doğumdan sonra 1232 süt parası alıyosun ilk cocugun olacağı içinde bi kere 5000 dogum parası alacaksin
Edizhr Leontiine yiprama payı falan olmuyor mu sızın çalıştığınız yerde kaç senedir çalışıyorsunuz yada işsizlik maaşı gibi
Leontiine deletedmom43191 evet evet bunu sormak istedim aslında başlık yanlış oldu nasıl başvuruyoruz buna ve ne zaman başvurabilirim
Leontiine Edizhr avukat ile ihtar çekerek çıktım dosyam arabuculukta ama şirket yatırmayacak muhtemelen parayı. Dava açmam içinde şahit lazım kimsede şahit olmuyor. Şirketten hariç devlet yardımı vs var mı diye sormak istedim aslında
deletedmom43191 Leontiine süt parası sgk veriyo dogum parası sosyal hizmetler veriyor gidip form doldurman yetiyo