Mhtpbkrc 1 defa muayene oldum. Bana kadın doğum hastanesinde perinatolog üniversiteye git demişti gebeliği riskli görüp. Davut hocaya randevu bulabilmiştim tek. Bunun için mi gönderdiler seni dedi, risk görmedi. Ondan sonra kendisine gitmedim ama riskli gebeliğe bakıyor diye biliyorum. Enerjik ilgili bir doktor fakat ücretli olmasına rağmen devlet muayenesi gibi oluyor muayeneleri, hastası çok olduğu için…