Kacamazz ben chatgbt ile yazışıyorum yumurtlamadan beri. (O derece kafayı yedim 😁) O gün gün tablolaştırıyor vs. Hangi gün ne olduğunu, neler yapmam gerektiğini gibi gibi. Bu belirtileri söylediğimde de yumurtlamanın artçı ağrıları olabilir yazmıştı. Ya da eğer yumurta döllendiyse rahme doğru ilerliyordur. Rahim de kendini kalınlaştırmaya, zemin hazırlamaya devam ediyor. Ağrılar ondan olabilir demişti ☺️