Papatya05_ Busra_y 12 haftalıkken doktorum bebeğin gelişimi için bana ecopirin 150 gr başlatmıştı 3400 gr doğmuştu oğlum doktorunuz önerdiyse kullanın
Hazalert Busra_y anneden bebeğe giden kan akışı için oksapar önemli diyorlar o anlamda gelişim geriliği için yazmış olabilir doktorunuz
Aselimm2 Busra_y bende 1 haftadır kullaniyorm. Doktorum bebeğe giden ana damarda direnç var ilerde bebekte gelişim geriliği olabilir dedi o yüzden kullanmaya başladım insallah iyi gelir .. karın kol yada bacaktan yapılıyor
Busra_y Papatya05_ evet ecopirin kullaniyordum 32 de onu bırakıp iğneye geçtim hep pıhtılaşma için kullanılıyorda merakımdan sordum kullananda yok heralde
Aselimm2 Papatya05_ benmde doktorum başlattı inşallah bize de iyi gelir beslenmeme de dikkat ediyorum biraz toplu doğsun istiyorum doğumdan sonra besleme olayı da kolay olur diye düşünüyorum çünkü
Sinif177 Busra_y ilk bebeğimde gelişim geriliği olduğu için 2. Bebeğimde 12. Haftadan sonra ecoprin pro kullandık.