Maya1903 Kızlar doktorum sadece sezaryen e girdiğini normal Doğum olduğu takdirde giremeyeceğini kurum doktorunun bakacağını söyledi doktorumdan memnunum ama kafam karıştı devam etmeli mi değiştirmeli miyim sizce?
NaimeYilmaz Maya1903 Değiştirin tabıkı. Belkı yıne mecburı sezeryan olut bılınmez ama normal doğum dusuncen varsa son dakka baskasına mecbur olmaktansa kendı sectıgın doktor olur.. Bolgenızı konu acarsanız doktor tavsıyesınde buluncaklardır 🤗🙏