nepenthe_ ben haftaya şehir hastanesine gideceğim ağustosta ayfer hanıma giderim iyice ilerlediği için🥹 betül hanımı duymuştum herkes memnun benim yakınlarımda hep ayfer hanımı önerdiler bana görümcelerim onda doğum yapmışlar ilgisi falanda çok hoşuma gidiyor☺️ sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏