10 aylık bebeğim varken bugün hamile kaldığımı öğrendim 2 kızım var ikiside sezeryan üstelik pilanlı bişey değildi asla beklemiyorduk çok üzüldüm ama artık olan olmuştu şimdi ise bu şehre yeni geldim özel hastanelerde doğum yapan oldu mu yada önereceğiniz doktor