Benim 6. Ayım 4 adet korundum 2 aydır deniyorum olmuyor adetlerim tam düzene oturmadı bir erken bir tam günümde oluyorum ondan mı acaba. Düşük yapıp ne kadar sürede hamile kaldınız? Bir kızım var 5 sene sonra 2. Ye hamile kaldım oda boş gebelik olup düştü bir sıkıntı olsa o zamanda olmazdı diye düşünüyorum ama şimdide olmuyor 😔