ppmerlina bebisinannesi1 ananas ye Eğil kalk hareketleri yap Youtubede egzersiz videoları var canım bi bakabilirsin
bebisinannesi1 Anneyimmmben öyle ama gerçekten parmaklarımı vücudumu kullanamıyorum içimde buyucegine ciksada dışım da büyüse 😅😅
Momygueen bebisinannesi1 bana doktorum doğumu başlatan 2 şey var birincisi meme ucu masajı ikincisi cinsel ilişki dedi geri kalan şeyler doğumu başlatmak için değilde doğum anını kolaylaştırmak güçlenmek için dedi
bebisinannesi1 Momygueen cinsel iliskide gerçekten çok işe yarıyor çünkü eşimle ayıptır söylemesi 3 4 saat önce neredeyse birlikte olduk ve hala belimde kasiklarim da ağrı var umarım doğumu başlatmaya yarar
bebisinannesi1 Eliff01ahsen gerçekten zor aslında herseyi tamamlanmış bebeği bekletmeleri doğru deil keşke zamanında erkenden verseler çekmesek bu sancıyı ağrıyı 🥺
arinmommy Eliff01ahsen benim de aynı öyle bir şişti ki ayaklarım ödemden ağrıyor resmen. Haftalardır ayakkabı giyemiyorum terlikle geziyorum. Keşke yarın beni de alsa 40+4 oldum
bebisinannesi1 Zalas aynen öyle dediğiniz gibi ne gerekiyorsa yapiyoruz ama ona kalmis benimki de aynı sanci ağrı birlikte oluyor iliskide bol bol yürüyüşde ama banamısın demiyor 😅😅
Momygueen bebisinannesi1 evet inşallah işe yarar ben 37+0 ım 39 dan sonra gelmezse denerim artık eşim korkuyo ama mecbur 🫢
Damlasel bebisinannesi1 ben de 38+4 1 cm açılmam var bebek kanalda ama tık yok herşeyi yaptım yürüyüş squat falan ama bekliyorum pes ettim artık ne zaman gelirse
bebisinannesi1 Damlasel evet benimde açılmam var 1 santim bende dediğiniz gibi uğraşıyorum tık yok daha çok hareketli yani doğum başlasa durur doye biliyorum
Melike-37 Mesajlarınızı okuyunca hangisi daha zor diye düşünüyorum benimde şuan 34+2 bugün kontrol var ama geçen hafta gittiğimde doktorum erken doğum riskin var bol bol dınlen yat dedi bakalım bugün ne dıcek 1-2 hafta daha sabretse oğluşum çok iyi olcak
bebisinannesi1 Melike-37 36 geçtikten sonra doktorum herseyi yerindeyse geldiğinde durdurmamiza gerek yok demişti tabi bende gelmesi için herseyi yapiyorum
bebisinannesi1 Momygueen gerçekten öyle bana kalsa hiç yanaşmam ama bebek için bu halde ugrasiyoruz bi zahmet yardımcı olsunlar 😅