Kızlar en son adetimi 17 Ekim’de oldum eminim kessin bir şekilde ve zaten ilk ultrasona gittiğimde 5 haftalık gebeydim o zamandan şimdiye kadar 36+6 oluyorum ama doktor 23 Ekim olarak güncellendi ve 35+6 sın dedi. Gebelik kolestazı olduğum için 37 de doğurmam Lazım doktor ayın 14 ünde yıllık izinden dönecek gel doğuma Alicaz dedi acaba izni için mi beni geriye attı kafam allak bullak oldu.