huvuuuuff Sevimlianne_adayi dün yumurtlamanın 14. Günüydü ama bu sabah da aynı awox tesetten yaptım adetim de 1 gün gecikti ama negatif maalesef olmuyor teşekkür ederim cevap verdiğiniz için❤️