Mucize01 Arakadaşlar Doğum iznine tam 32+0 da mı ayrılıyoruz ne yapmamız gerek doktordan rapor alıp idareye mi verecez bilgisi olan cevap verebilir mi
TugceArslan Mucize01 Ben 32+0 olduğumda aldım raporumu an ak 36+0 da bozdurdum çalışamaza çevirdim. Raporu aldığınız gün gitmeyebilirsiniz çünkü zaten rapor işliyor o gün
Vandb [bilinmeyen] gecen hafta pazartesi 32 +0 oldum doktor direk raporu verdi hatta ilk haftasi okulunda 5 gun rapor aldim hic bu dineme baslamadim 32yi biturceksin diye bir kural yok