Lalaaaaaa Kızlar reglim 6 gün gecikti ama hala neqativ. Böyle durum yaşayan varmı? Neqativ çıkıp sonra pozitiv çıka biliyormu bu kadar sürede
Elif_111 Lalaaaaaa benimde reglim 7 gün geçti 2 gün önce test yaptım negatif geldi bugün hafif kan geldi daha gelmedi acaba yerleşme kanaması olur mu diye düşündüm tekrar daha test yapmadım
summmmm Bende aynı durumdayım canım 4 gün geçti test yaptım negatif kan vermeli miyim normal mi bilemedim
babymom2026 Benimde 9 gün oldu bugün geçeli. Beta biraz yavaş artıyor benim tam hamileyim denilemez şu anda. Cuma günü randevum var bakalım 🙏 Testler de silik çıkıyor benim. Umarım senin içinde hayırlısı olur 🙏