Kızlar merhabalar,
12 haziranda kürtaj oldum kızımın kalbi durmuş 12+3 de kontrole gittim 10+5de kalmış fetal dna vermiştim onun sonucu temiz geldi. Pıhtılaşma antikorlarima baktırdım ordada bir şey cikmadi şükür birde genetik pihtilasmaya trombofili paneline baktiracagim.
Şuan 19 gun oldu ama kahverengi lekelenmeler geliyor bunlar normal mi ? Kürtaj sonrası bir adet sonrası tekrar düşünebilirsin dedi hem kendi doktorum hem perinatoloji uzmanı.
Bu tarz kalp durmasi yaşayanlar tekrar hamilelik için ne kadar beklediniz diğer hamilelik nasıl geçti bir sorun oldu mu