ghostty happy-5 evet canım amh 1 in altındaysa rapor çıkar. Az önce bir yerde de size cevap verdim sanırım. Bazı şartları sağlamanız gerekiyor. İnternete yazdığınızda karşınıza çıkar detayları🤗
happy-5 ghostty Şartlar arasında iki aşılama yazıyor ancak aşılama yapılmadı sadece amh düşüklüğü var
ghostty happy-5 ben de aşılama yaptırmadım ve amh ım 1 in altında olduğu için rapor çıkıyor. Amh 1 altındaysa aşılamayla vakit kaybetmiyor doktorlar.
Emrh happy-5 çıkarmadım daha biraz daha kendimz denemk istedm önümüzdeki ay gtcem malasef hamile kalamdim rapor için devlete
Serappppph Arkadaşlar benim amh 1.44 çıktı aşılama yaptırmadım ama yaşım 38 yine de rapor çıkar mi acaba