Merveeeeeee01 Arkadaşlar adana’da yaşayan bebek odası yapan kişiler mobilyalarını nerden aldı ve memnunmusunuz? 🌸
busenaz68 Merveeeeeee01 Adana’da değilim ama ben trendyoldan aldım gayet de güzel geldi kurduk odasını. Fiyatı da çok çok uyguna geldi. Aksaray’da yaşıyorum burada fiyat aldığımda bir sifonyer bir dolaba 30 binden aşağı Fiyat veren olmamıştı