Seymasahin şöyle soylıyım kızlar erken gelir diye kin demişse yalan söylemiş 😂 yani takdir ilahi bebegin canı ne zaman gelmek istiyorsa o zaman geliyor ama genelde normal doğum bekliyorsanız zaten 41 haftanızı tamamlayana kadar beklemek bu normal bişey şu an sizde sıkıntı yok içinizi rahat tuttun 40. Haftamda bebegin hareketlerinde azalma gördüm ve kasiklarima rahmime doğru indiğini anladım zaten otomatikmen sizde ister istemez anlıyorsunuz ağrılar hafif hafif oluyor ki çatı muayenesi illaki isterler doktorlar bebegin kanala girip girmediğini söylerler benimki kanala girmişti 40. Haftamda biraz daha bekleyin bakalım aslında kızlar utangaç olur gelmek istemezler 😂 erkekler bi tık kızlara göre daha centilmen davranıp yolu buluyorlar😂😂