papatya_panda Kızlar yüzükle cinsiyet tahmininine inanıyor musunuz ? Ben yaptım 3 kız çıktı şuan karnındaki kız
ozlem_2727 papatya_panda bende 2 erkek 2 kız 1 erkek çıktı 🤣 2 oğlum var 1kürtajım var kızıma hamileyim kürtaj olduğum bebeğin de kız olduğunu hissediyordum geriye bir erkek kaldı 🤣
Leontiine papatya_panda yok ya yüzüğe bağlamamak lazım çokta😆 bende tutmadığına göre elbet sende de erkek bebiş olabilir
Sevl Benim ilk hamileliğimde erkek gösterdi erkek oldu şimdi kız gösterdi doktor 11 ve 13. Haftada kıza benziyor dedi bakalım
Sevl Masal2021 saçımın telinden yada ipde olur koparıp alyansa geçirdim düz bir şekilde bırakıp kaldırdım
Ftm2025 papatya_panda yüzük değilde ben bıçak makas testine maruz kaldım tesadüf mü bilmiyorum doğru çıktı
melsaanne papatya_panda benim doğru çıktı ya ilk oğlan çıkıyor ikinci kız çıkıyor üçte duruyor bakalım🤣