(Perşembe günü randevum var doktora soracam tabiki)
Nazım 105 115 falandı bugün ev işi vs de yapmadım kalbim küt küt atıyor çok rahatsız oluyorum. Kahvaltıdan sonra aaat 2 de tok karnınayken tansiyon baktım nabzım 105 çıktı tansiyon 12 7.
Acıktım yemek falan yedim enerjim yerine gelmedi elim ayağım boşaldı sanki içimde can kalmadı öyle diyeyim. Çikolata ekmek sürdüm dedim karbondihrat ve şeker enerjimi yükseltsin diye yok yine düzelmedi. Sonra salatalık ve elma yedim. Kalbim pır pır atıyodu 15 dk dinlendim tansiyon 12 8 çıktı nabız 115 çıktı. 20 25 dk daha uzandım tansiyon 13 7 nabız 100 olmuştu.
Nabzın bu kadar hızlı atması normal gelmedi bana 25 haftalık gebeyim perşembe şeker yüklemesi ve kan testi yaptırmaya gidicem. Benimle aynı durumda olan var mı?