Slhls muayenem 24. Hafta da başladı doktorunuza güveniyorsanız korkmayın defalarca asistanlar da kontrol etti Allaha şükür bir şey olmadı ayrıca riskli gebelikti 36. Haftam da doğum yaptım ama hafif bir lekelenme oluyor onu belirteyim ya da zaten kanamalı hamilelik diye oldu bilmiyorum çatı ve açılma muayenesi aynı demişti doktorum…