Saraylokumu Kızlar e bebek de bu arabayı beğendik 7500 TL. Tavsiye ediyor musunuz ? Kullanan var mı ? Ona göre karar vereceğiz
5kisilikkaile Saraylokumu böylr bişey alıcaksınız baston model önerim olur yer kaplama açısından çok kullanışlı oluyor bu tarz modeller çok yer kaplıyor Ben chicco liteway 3 modeli kullanıyorum bebegim iki aylık olmak üzere kızımda almıştık oglumda kullanıyorum şuan
Saraylokumu Lapsodi E bebeğin kendi uygulamasında 5000 küsüre düşüyor oradan bakabilirsiniz 🤗 Katlaması tek elle oluyor çok kolaydı
Duygu_52 Saraylokumu bende bebek arabası arıyorum canım sitede daha uygunsa ne diyor geçiyor link atabilir misin bende araştırayım bi
Saraylokumu Duygu_52 Quick kolay katlanır bebek arabası diye geçiyor ☺️ 7500 görünüyor ama sepete ekleyince 5200 e düşüyor fiyat