Ofinisss Merhaba hanımlar, şeker yüklemesi sonucum tan 140 üst sınırda çıktı. Sınır ve üstü olanlar beslenmede nelere dikkat ettiniz?
Catperson Ofinisss doktor benimkine normal dedi sizinki gibi çıkmıştı değerim. Aynen devam ediyorum 🙂↕️