Ehjfjsjs Merveeeeeee01 Mehmet hocaya mi yaptirdinz acaba bende pazartesi ona gidicem kaç dk sürdü bide renkli ultrason veriyor mu
Zeynepneslihan Gaziantep’te yaptıranlar kime ne kadara gittiniz memnun kaldınız mı? Liv hastanesine gidiyorum yönlendirme yapacaklarmış beş yerde varmış şehir hastanesinde varmış orada yaptırsam memnun kalan var mı
kubos_ Zeynepneslihan bende şehir hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum tabi randevu varsa. Üniversite hastanesinde kontrole gittim orada yer yoktu
Yenibirannee Kara96 orda kadın doğuma önceden muayene mi olmak gerekiyor? direk perinatoloji den randevu alabilirsek muayene olmadan detaylı bakarlar mı acaba?
Ehjfjsjs momandboy_ adana da Seyhan başkente gidicem 6500 olmuş bugün aradım zaten 5 bin civariydi zam gelmiş bu ay pazartesi gidicem
Merveeeeeee01 Ehjfjsjs kız yok daha gitmedim 16sında ama 6000e tekabül eder dediler banada mehmet murat
Ehjfjsjs Merveeeeeee01 😃yaa tamm canım evet bugün aradım 6 buçuk civarı dedi bana da sekreter :) bnmkide 7 sinde aynı gün olsaydı tanisirdik 😂
Merveeeeeee01 Ehjfjsjs valla güzel olurdu benimkini çok geç verdiler ya çok merak ediyorum bide girip çıkınca burdan yazar mısın nasıl doktor ilgilimi ne dedi nasıl bakıyor vs 😅