Merhaba ben dün gittim görüştüm 3 tane doktor ısmı soylemıstım onlar ıcın dıyat verdı normal dogum 33 bın sezeryan 51 bın denıldı fakat secmek ıstedıgım doktoru mesaı saatı dısında cagırırsam ek ucret 19 bın daha ustune alıncagı nöbetcı doktora denk gelırsede 14 bın ek ucret alıncagı soylenıldı fıyat sabıtleme yok acil olarak doguma geldınız dıyelım o an fiyat neyse onu ödüyormuşuz fıyat guncellemesıde 2 hafta sonra yapılcagı soylenıldı normalde temmuz bası yapılması gerekıyodu dıye sordugumda yönetımden henüz bilgi gecılmemıs 2 hafta sonra guncellencegı soylenıldı tahmınıme göre de %10-%20 fiyatlarda artıs olur dıye düşünüyorum