2bebelianne aysuuozcn normal 23. Haftada net hissedersn bnm ikinci hamileliğim 19 haftalık olduk yeni yeni hissediyorum çok az
Sevinc44 aysuuozcn evet çok normal benim de ilk gebelik 18 haftada falan kelebek gibi hissediyordum içimde :) sonrasında 22de falan arttı. Su an 38+6dayım eli ayağı nerde onu bile anlıyorsun 🥹
Ipek0z aysuuozcn çok normal canım erken daha. İlk hissettiğinde de seyirme gibi hissediyorsun bmyle tam anlamıyla bir tekme gelmiyor 🥹 18 haftalık falandı oğlumu ilk hissettiğimde bakalım ikinciyi ne zaman hissedicem😍
Melo2 Ben 16. Haftamda ilk hissetim ama bağırsak hareketi mi değil mi emin olamıyordum bağırsak hareketi gibi 1 2 saniyelik bişey ona bile dikkat edebilirsin şimdi anlıyorum ki gerçekten bebişmiş 😂😂😂
Elaozkan Haftada kıpırdanma hissettim 22. Haftada tam tekme hissettim endişe etmeyin bebişiniz zamanı geldiğinde boks yapmaya başlayacak🌸😍😂
minikmucizemm__ aysuuozcn bende 18+ 4 haftaligim bende hissetmedim gayet normal bişey ilk gebelikte hissetmemek