amphitrittee Bugün göğüs ağrıları sikayetiyle doktora gittim. Reglime 11 gün var. Beta hch 3.67 rahim kalınlığı 13 mm çıktı. Bana değerin çok arada dinlen yükselebilir cunku daha 11 gün var yenidir yüksek ihtimalle dedi. Sizce?
Beril63 lux38 11 gün kala çok erken çıkmış hayırlısı ve sağlıklısı olsun her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim