Kızlar ablamın bugün regl olması gerekiyordu ama regl olmadığı için gitti kan verdi beta hcg değeri 21 çıktı. Doktoru da gri alandasın demiş. Yani yumurta ve sperm birleşmiş ama senin rahminde ufak bir miyom var demiş. Pazartesi tekrar gel kan ver beta hcg artışını takip edeceğiz demiş. Buna benzer bir durum yaşayan var mı? Gebeliğiniz sağlıklı ilerledi mi? Veya kimyasal gebelik olabilir mi? 21 çok sınırda bir değer mi?