Asko bende de her gün mutlaka bi kasık ağrısı oluyor rahmin bğyğmesine bağlıyorum 10 haftalığım. Halsizlik zaten benim haf safhada nabzım yğksek attığı için. Stres yapma dinlen. Ağrı siddetini sen bilirsin çok dayanılamayacak sancıların varsa elbette git ama hafif kasık sancıları normal